Blogarchívum

Keresés ebben a blogban

2013. november 25., hétfő

Tél és Karácsony

Nem mintha nem tudtam volna, hogy már csak egy hónap. Nem mintha nem tűnt volna fel, hogy vasárnap már advent első vasárnapja. De most komolyan! Máris?

Kezdődött a dolog úgy, hogy esett a hó. Valahol biztosan, itt volt egy pár perces hódara, de sajnos nem lehettünk részesei a havazásnak. Mindegy is.
Megyünk Zsófival ebédre vadászni, és már bizony ráadtam az overallt is, jól bebugyoláltam a fejét is és a kesztyűt is a kezére húztam, amit meglepő módon nem próbált meg leszedni, el sem dobta, csak a visszaúton tettük félre egy fahéjas mandulás kifliért cserébe :)

És igen, a csendes éjre vásárolhattunk be, amitől egyből elkapott a szeretet és a világmegváltás gondolata. Szinte érzem az orromban a fenyőillatot ( illóolajat persze, mert műfenyőnk van ) és a sütemények illatát.

El is döntöttem, idén jó nagy adag linzert sütök, hogy a család minden tagjának bőven jusson, a szokásos vaníliás kiflit és zserbót, többet nem hiszem, hiszen nem sokat leszünk itthon úgysem.

Szeretem a karácsonyt. Nem az ajándékokat, mert már most összeszorul a gyomrom, hogy vajon mennyiből mit sikerül kihozni, de nem is ez a lényeg. A fényeket, a zenéket, a hangulatot, a süteményeket, a karácsonyfát díszestül mindenestül. Imádom. Nem tudok betelni a karácsonnyal, és valamiért most úgy érzem, ez egy különösen szép karácsony lesz.

Zsófi tavaly nem igen érzékelt semmit a karácsonyból azon kívül, hogy ráerőszakoltam egy lila bársony kisruhát, és mutogattam mindenkinek, milyen gyönyörű. Na de idén :D Falja majd a sütiket, tépi a csomagolópapírt, döntögeti a karácsonyfát, lopkodja a szaloncukrot. Legalábbis én így képzelem, aztán majd meglátjuk :)

Ti, hogy készültök a karácsonyra?

Puszi Nektek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése