Blogarchívum

Keresés ebben a blogban

2014. március 30., vasárnap

Hello Április

Bár még két nap választ el minket a bolondok napjától, és ezzel az április kezdetétől, azt hiszem van valami a levegőben, amiből érződik a változás.

Bár meglehet, hogy az óraátállítás okozza  =)
Remélem nem nagyon lesz befolyással a napunkra, mert annyira jó kis napirendünk lett, kár lenne érte :)

Délutánra már be is terveztünk egy családos programot, Zsófi Apa és Én hármasban :) Megyünk csatangolni, már alig várom.

Velem pedig az a helyzet, hogy nem igazán vagyok egy kitartó típus. Általában szokásom mindenbe belekezdeni és aztán a felénél abbahagyni, ha nincs azonnali eredmény. Így vagyok az edzéssel is. Nincs olyan hónap, mikor ne kezdenék el egy istenes edzésprogramot, vagy diétát, de két hét után mindig abbahagyom.

Most viszont kitaláltam, hogy nekem hulahopp karika kell!!! :)

Az célzottan azt a részt dolgozza meg, amit szeretnék ráadásul jó móka is. Legalábbis gyerekkoromban szerettem :)

Vasárnapra való tekintettel mindenféle rántott dolog kerül az asztalra, ami kapcsán el kell mondjam, hogy újabban mindent előre bepanírozok, és lefagyasztok, így csak ki kell kapni a fagyasztóból, be a forró olajba és kész is az ebéd :) Különösen jó taktika ez a rántott sajttal, ugyanis így még kisebb az esélye, hogy nem marad a paníron belül semmi sem a sajtból :)

Délután viszem magammal a gépemet és reményeim szerint sok sok vidám családi fotót készíthetek majd :)

Szép Vasárnapot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése