Blogarchívum

Keresés ebben a blogban

2014. április 14., hétfő

Büszke vagyok

Ma úgy döntöttem, bemegyünk a városba babakocsi nélkül. Kicsit aggódtam, de Zsófi már tűkön ült, így elindultunk.  15:04-re már az állomáson voltunk, vártuk a negyedes vonatot. Sétálgattunk,majd bemondták, hogy 30 percet késik a vonat. Zsófinak egy hangja sem volt, jó kedvűen, türelmesen várta, hogy befusson a vonat, ami végül 15:46-kor meg is történt. Édesen ült a vonaton, le sem akart szállni. :-D Ezután busszal mentünk, amin megint csak csendben mosolyogva ült, még a bevásárlást is végigcsinálta velem. :) Hazafele már Apa hozott minket, én meg nem győztem puszikgatni az én okos, ügyes nagylányomat. <3 Annyira büszke vagyok rá, azt hittem végig hiszti lesz és nem fog szót fogadni, közben meg egy angyal volt! IMÁDOM! <3 <3

Ja, és ez az első mobilról írt bejegyzésem :-D :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése