Blogarchívum

Keresés ebben a blogban

2014. április 30., szerda

Pihenés..Pihenés?

Mostanában tele vagyunk élményekkel.
Múlt héten a szüleimnél voltunk szigethalmon, Zsófinak olyan szép színe lett, öröm ránézni :) Bezzeg én ugyanolyan hulla színű maradtam, hát van ez így, mit lehet tenni? Még egyszer nem kísérletezem a barnítókrémmel, az biztos :D

4 hónap után végre visszakaptam a laptopom, úgyhogy élvezem az általa nyújtott lehetőségeket, végre megint írhatok, már amikor Zsófi engedi. Amióta hazajöttünk, egész nap csak Anyaaa, Anyaaa, Anya!!

Tegnap gondoltam gyorsan meglógok letusolni. Még csak bemásztam a kádba, már hallom, Anyaaa, és már nyitja is ki az ajtót. Bekukucskál, vigyorog, mint a vadalma. Mondom, jó, gyere be, de csukd be magad után az ajtót. Erre tényleg becsukta. Majd végignézte, ahogy letusolok, és közben cinkos mosollyal közölte: Cici!
No hát igen. :D

Ennek örömére egész éjjel ébren volt, úgyhogy nem vagyok valami kipihent, de szerintem ő sem, mert a szokásosnál több Anyaaaaaa és a Neeeem hagyja el a száját  :D

Délután buszra szállunk és veszünk egy szandált, mert a hosszú hétvégén végre elmegyünk az állatkertbe.
El sem hiszem, hogy Apa végre rábólintott, olyan régóta nézek már rá boci szemekkel. Mármint nem a szandálra, hanem az állatkertre :D
Most viszont tényleg megyünk, és még így is sok időt tölthetünk együtt, hála a május elsejének.

Vasárnap pedig anyák napja :) :)
Még mindig olyan furcsa belegondolni, hogy ez már nekem is szól.
Pláne most, mikor olyan öregnek érzem magam, bár ezt azt hiszem a laza másfél óra alvás okozza, ami kijutott nekem az éjjel.
Nem baj, ilyen is rég volt már, nosztalgiázunk legalább :D :D

Kéne valamit sütni is, de kifogytam az ötletekből, az utóbbi időben szinte csak tortákat sütöttem, aminek megvan az az előnye, hogy Zsófi már a torta szót is felvette a repertoárjába, de már kicsit unalmas. Valami kreatív finomságot szeretnék alkotni a hosszú hétvégén.

A hosszú hétvégékkel az a baj, hogy csak a nevük hosszú. Egyébként olyan gyorsan elszalad az a pár együtt töltött nap, hogy észre sem vesszük és már megint a mókuskerékben vagyunk.
Nehéz megtalálni az egyensúlyt, hogy mire használjuk fel ezt a pár napot, gazdagítsuk élményekkel, vagy legyünk itthon és pihenjünk.
Mivel én többnyire itthon vagyok Zsófival, én ilyenkor mennék minden felé, Apa viszont minden nap dolgozik, így ő pihenni szeretne inkább. Erre valók a kompromisszumok :) :)

Ti mivel töltitek a 4 napot? Süttök valamit? Ha igen, tessék engem ellátni ötletekkel :D :D
Mosott-rongy szindrómám van :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése