Blogarchívum

Keresés ebben a blogban

2013. november 29., péntek

Vedd kölcsön a Babádtól!

Mára olyan termékeket gyűjtöttem össze Nektek, amiket alapvetően a kisbabáknak szántak, az ő ápolásukhoz vásároltam én is, de rájöttem, hogy a szépségápolásban is nagy hasznát veszem, némelyik elsősegélyt is nyújt  =D

Következzenek azok a dolgok, amiket néha nyúlj le picit a kisbabádtól  =)

Popsikrémek

Vegyük először a Neogranormont és a Sudocrem-et. Őket azért veszem egy kalap alá, mert számomra ugyanazt a funkciót töltik be, bár ha szabad megjegyeznem én neogranormon párti vagyok. Pattanásokra tökéletes, vagy ha megvágtam a kezem, lehorzsoltam valamimet, szuper. Gyulladt bőrre ( nekem ez általában a körömágy illetve az arc ) gyors segítséget nyújt. Én a neogranormont hatásosabbnak tartom, szeretem az illatát, már ott tartunk, hogy van egy Zsófi szobájában egy a fürdőszobában egy pedig a táskámban :)

Babylove popsikrém.

Őt direkt emelem ki külön, mert Ő egy csodaszer.
Komolyan mondom.
Mensi alatt én mindig tele leszek pattanásokkal. Van egy bakim, nem bírom megállni, hogy ne gyötörjem őket agyon. Éjszakára bekentem vele az arcom három nap alatt nyomtalanul eltűntek a hatalmas gyulladt, agyon nyomorgált undormányok a pofimról.
Van persze hátránya is, hiszen iszonyú nehéz elkenni, nagyon sűrű, csomós, mindenhová odakerül, lemosni is alig lehet és én kizárólag éjjelre használom, és csak akkor, ha már Apa elaludt, mert olyan fehér leszek tőle, mint a hó.
Viszont a magas cinktartalma miatt fantasztikus gyulladáscsökkentő, az arcommal csodát művelt, ráadásul nem szárít, sőt még hidratál is. A piros foltoktól kezdve a pattanásig, mindent de mindent helyrehozott 3 nap alatt, úgy, hogy csak éjszakára kentem. Ja és még egy, borotválkozás után ha ezzel kenceficézem magam nem leszek tele piros pettyekkel. :)


Bephanten

Őt azért szeretem, mert tényleg egy réteget képez a bőrön, a lányom popsija a harmadik pelenkázás után is bephantenes. A szépségápolásban leggyakrabban az ajkaimra használom, ha nagyon cserepes, kellemes, zsíros krém é nagyon szeretem. Sebek ápolására is tökéletes, de én még a számon kívül nem nagyon próbáltam másra.


Egyéb Termékek

Hintőpor

Ez nekem vészhelyzet esetén nyújt segítséget. Biztosan mással is előfordult már, hogy eltervezte, este hajat mos, de hopp nem jött össze, reggel meg mondjuk menni kell valahová és már nincs idő hajat mosni, szárítani stb.

Nos én olyankor száraz samponként használom a hintőport. Kicsit beszórom vele a hajtöveket, jól átfésülöm és máris nem látszik, hogy nem volt időm hajat mosni.

Babaolaj

Fürdés közben kenem be vele a testem, szuperül a bőrömbe zárja a nedvességet, hidratált és pihe puha lesz tőle a bőröcském :) Borotválkozás után is nagy segítség. Sminklemosó hiányában vattára csorgatva szuperül oldja még a vízálló sminket is  :)


Borsmenta olaj

A kislányom ínyére vettem fogzás idejére, azonban mivel nekem már egy évtizede nem szuperál az epém gyakran begörcsölök. Rájöttem, hogy amit annak idején szedtem csepp, borsmenta olaj alapú. Ebből az olajból pár cseppet egy kockacukorra cseppentek és elrágom ( kegyetlen mentolos de túlélhető ) és húsz percen belül megszűnik a görcs. Ez az, zabálhatok! :D :D :D

Popsitörlőkendő

Ez is csak vészhelyzet esetén használatos nálam. Ha ott alszom valahol és elfelejtek sminklemosót vinni, akkor a törlőkendővel tisztítom meg az arcom, három kendőcskével mindent leszedek, szóval többnyire ebből is mindenhol, minden helyiségben és táskában tartok egyet - egyet  =)

Várom a tippeket, felfedezéseket egyéb babaápolási termékek más más funkciójáról  =)

Pusszantás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése